Description

In all it's glory.

NOTE - Desk setup will change drastically. Will upload those pics later.

Also changing the monitor shown with the new Samsung CRJ9 once it drops (1440p 49-inch monitor) Mouse has also been upgraded to the G Pro Wireless Mouse.

Besides that, only thing I would not recommend is going with either an ASUS motherboard for the Bluetooth specifically. Bluetooth is horrible with the build-in GIGABYTE MoBo. (Already ordred a dongle for it)

If there's any questions about this build, please feel free to ask.

Log in to rate comments or to post a comment.

Comments

  • 10 months ago
  • 3 points

That's hot. Well, aesthetically speaking.

  • 10 months ago
  • 1 point

Thanks lol

  • 10 months ago
  • 2 points

@pcppstaff please add this case to the parts list!

  • 10 months ago
  • 2 points

@manirelli

  • 10 months ago
  • 1 point

Sick case, but does it get enough air tho?

  • 10 months ago
  • 1 point

Yep! Gets plenty of air the way I configured the fans.

  • 10 months ago
  • 1 point

What's the case? It doesn't say on the parts list.

  • 10 months ago
  • 1 point

Louqe Ghost S1

  • 10 months ago
  • 1 point

It's the Louqe Ghost S1.

  • 10 months ago
  • 1 point

thx, slick case

  • 10 months ago
  • 1 point

No prob

  • 10 months ago
  • -1 points

How is the Psu and how hot does the GPU and CPU get? Also how bad is the Bluetooth?

  • 10 months ago
  • 1 point

it says on the left side of the page.

  • 10 months ago
  • 2 points

Still asking about Bluetooth. Anyway thanks,

  • 10 months ago
  • 1 point

I know, I'm still asking about the case too.

[comment deleted]
  • 10 months ago
  • 1 point

Bluetooth SUCKS. Already ordered a USB dongle for it.

(Already said this in my initial summary btw)

  • 10 months ago
  • 1 point

How’s the WiFi

  • 10 months ago
  • 1 point

I use Ethernet mainly, but the Wifi is surprisingly good! Didn't even need the antenna that came with the MoBo. (Granted, I have Google Fiber and Google Wifi System)

[comment deleted by staff]
  • 10 months ago
  • 1 point

Uh, no dude I don't. If you have an updated mouse that has good tracking you don't really need one.

  • 10 months ago
  • 1 point

Honestly, the only reason I would need a mousepad, is for looks and feeling good on hand since I have big hands, it depends

[comment deleted by staff]
  • 10 months ago
  • 2 points

That one can't fit a 240mm AIO with both fans though

[comment deleted by staff]
  • 10 months ago
  • 1 point

I mean, it can overclock just fine imo

  • 10 months ago
  • 1 point

Eh, it looks alright. I prefer the smaller holes and the power button on the Louqe. (Aesthetically speaking)